Відповіді на запитання

Як оформити замовлення? + -

Замовлення в нашому інтернет-магазині можна оформити на сайті missspuff.com.ua👈 Після того, як ви додали всі необхідні товари в кошик, перейдіть в кошик для оформлення замовлення.

Як оплатити замовлення? + -

  1. Повна оплата товару на реквізити ФОП
  2. Часткова передоплата 100 грн тільки при замовлені Новою Поштою ,а залишок суми товару на пошті при отримані товару.

Чи можу я скасувати замовлення? + -

Ви можете скасувати замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для скасування замовлення, зв’яжіться з нашими менеджерами через онлайн чат на сайті або в будь-якому зручному месенджері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 10:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00 На початку розмови менеджер попросить номер замовлення. Для прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед спілкуванням з консультантом.

Чи можу я змінити замовлення ? + -

Ви можете змінити своє замовлення на ранньому етапі його реалізації. Зв’яжіться з нашими менеджерами через он-лайн чат на сайті або в будь-якому зручному месенджері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 10:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00

ВІДПРАВКА і ДОСТАВКА

Якою поштою відправляєте? + -

Доставка здійснюється транспортною компанією Нова пошта та Укр пошта

Коли ви відправите замовлення? + -

🚚 Відправка у день замовлення при умові оплати до 15:00

Скільки коштує доставка? + -

Орієнтовна вага одного товару до 350г. Орієнтовна вартість доставки — 60 грн

Як дізнатися, що посилку відправили? + -

Після відправки замовлення очікуйте смс-повідомлення з номером ТТН Приклад ТТН: 20450000000000 Відстежте номер на сайті Новой Пошти

Що робити у разі, якщо під час перевірки посилки виявлено: – Зовнішні пошкодження? – Чи не повна комплектація товару? – Не вистачає однієї з позицій замовлення? + -

Якщо при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти Ви виявили зовнішні пошкодження товару, неповну комплектацію або не вистачає якоїсь з позицій, необхідно або відмовитися від посилки, або скласти зі співробітником відділення акт невідповідності товару та зробити фотозміст посилки. Після чого зверніться, будь ласка, до Наш Чат Підтримки або за номером в Viber +38 093 640 93 48 Якщо ви перевірили посилку вже вдома, забрали посилку з пошти і виявили, що є якісь невідповідності – ми не можемо ніяк підтвердити, що вони виникли саме під час транспортування. Пам’ятайте! Забираючи товар із відділення Нової Пошти, ви погоджуєтесь з його зовнішнім станом чи комплектацією.